Menu

Veelgestelde vragen / FAQ

Bestellen

1. Hoe kan ik een product zoeken?
Binnen de webwinkel vindt u linksboven de functionaliteit "Zoeken op kleur", "Zoeken op merk" en "Zoeken op soort". Hier kunt u zoeken binnen in ons assortiment.

2. Hoe kan ik een product bestellen?
U kunt een product bestellen door bij de informatiepagina van het product te klikken op de button "In winkelwagen". Het artikel wordt dan in uw winkelwagen geplaatst. U kunt daarna doorgaan met winkelen door op de knop [ verder winkelen] te klikken of u kunt de producten in de winkelmand afrekenen. Dit doet u door op "Afrekenen" te klikken.

3. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?

Als u online een bestelling plaatst en uw e-mailadres heeft doorgegeven, ontvangt u direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling. 

4. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
U kunt alleen vanuit het buitenland bestellen als u betaalt via de methode "Vooraf betalen" of "PayPal"  te kiezen. De levertijden naar het buitenland zullen iets anders zijn die in het binnenland. 

Bezorgen

1. Wat zijn de levertijden?
Een product wordt geleverd binnen het gestelde termijn, welke bij de productinformatie staat vermeld. Voor levering van producten werken wij met TNT Post. Levertijden naar het buitenland zullen iets langer zijn dan die binnen Nederland. 

2. Wat betaal ik aan verzendkosten?
De verzendkosten worden berekend over uw totale bestelling en zijn afhankelijk van het totaalbedrag. Als u in de winkelwagen op "Afrekenen" klikt, krijgt u een overzicht van de juiste prijs en van de verzendkosten voor uw bestelling. Doorgaans is dit standaard 7,50 euro of gratis verzending boven de 50 euro.

3. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling. Binnen het bestelproces kunt u dit aangeven. 

4. Levert de webwinkel ook in het buitenland?
Ja. Webwinkel Vonksbehang levert over de hele wereld zijn producten.

5. Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
U heeft een zichttermijn van twee weken, waarbinnen u uw product retour kunt sturen. U kunt bij het kopje "Klantenservice" meer informatie vinden omtrent het terugsturen van het product.

Retourneren

1. Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
Ja, dat kan. U kunt het product binnen twee weken kosteloos retour sturen, zo goed mogelijk in de orginele verpakking.  Gelieve ook contact op te nemen met onze klantenservice, zodat u mogelijk extra informatie kan verschaffen omtrent de afhandeling van het product. 


Betalen


1. Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt binnen de webwinkel op vijf manieren betalen: via iDEAL, via PayPal, via automatisch incasso, via vooraf overmaken en "achteraf betalen met Afterpay .

2. Wat betekenen de betaalmethodes?
Binnen het kopje "Betalen en bestellen" kunt u kiezen voor betaalmethodes om uitleg te krijgen van alle betaalmethodes.

3. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
Dit is afhankelijk van uw bank.

4. Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit een bestelling retour te sturen?
Indien u het product heeft geretourneerd en het product in goede orde is ontvangen, zal het totaal bedrag worden teruggestort op uw rekening, noch binnen 30 dagen. 

 Klachten

1. Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?
U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de klantenservice. U kunt dit ook vinden onder het kopje " klantenservice". 

 

© 2010 - 2017 Vonk`s behang - Webwinkel Behang | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel