Menu

Klachtenafhandeling

Indien u als consument niet tevreden bent met het geleverde product, kan u een klacht indienen bij Vonks Behang bv. De procedure is als volgt:

1. U kan een email of brief opstellen, met daarin een duidelijke omschrijving van de klacht, naar info@vonksbehang.nl of naar de adresgegevens zoals vermeld op de pagina "contact". 

2. Voeg een afbeelding / foto toe als kenmerk van de desbetreffende klacht. 

3. Webwinkel Vonk's behang reageert binnen 14 dagen aan u wat er dient te gebeuren en komt tevens met een eventuele oplossing. 

4. Oplossing: 

  • Bij vervanging van het product : stuurt u het geleverde product terug naar Webwinkel Vonk's Behang. De verzendkosten zijn rekening van Vonk's Behang. Vonk's behang stuurt dan een nieuw exemplaar toe.
  • Bij teruggave van het product : stuurt u  het geleverde product terug naar Webwinkel Vonk's Behang en zal Vonk's Behang het bedrag dat de consument heeft betaald, zo spoedig mogelijk, doch binnen 30 dagen nadien terugbetalen.

Mocht u nog een vraag hebben, kunt u ons altijd op werktijden bereiken op telefoonnummer 010-4863055.

De consument kan bij een geschil dit voorleggen aan de geschillencommissie van het ODR platform.http://ec.europa.eu/consumers/odr/

© 2010 - 2017 Vonk`s behang - Webwinkel Behang | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel