Klachtenafhandeling

Indien u als consument niet tevreden bent met het geleverde product, kan u een klacht indienen bij Vonks Behang. De procedure is als volgt:

1. U kan een email of brief opstellen, met daarin een duidelijke omschrijving van de klacht, naar info@vonksbehang.nl of naar de adresgegevens zoals vermeld op de pagina "contact". 

2. Voeg een afbeelding / foto toe als kenmerk van de desbetreffende klacht. 

3. Webwinkel Vonk's behang reageert binnen 14 dagen aan u wat er dient te gebeuren en komt tevens met een eventuele oplossing. 

4. Oplossing: 

  • Bij vervanging van het product : ivm klacht/fout in het behang, stuurt u het geleverde product terug naar Webwinkel Vonk's Behang. De verzendkosten zijn rekening van Vonk's Behang. Vonk's behang stuurt dan een nieuw exemplaar toe.
  • Bij teruggave van het product : stuurt u  het geleverde product terug naar Webwinkel Vonk's Behang en zal Vonk's Behang het bedrag dat de consument heeft betaald, zo spoedig mogelijk, doch binnen 30 dagen nadien terugbetalen. Rollen die teveel besteld zijn kunnen niet retourgenomen worden omdat de leveranciers deze echter ook niet terugnemen.
  • Download hier het retourformulier. 

Mocht u nog een vraag hebben, kunt u ons altijd op werktijden bereiken op telefoonnummer 010-4863055.

De consument kan bij een geschil dit voorleggen aan de geschillencommissie van het ODR platform. http://ec.europa.eu/consumers/odr/

© 2010 - 2024 Vonk`s behang - Webwinkel Behang | sitemap | rss